PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-22 18:26:56
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ndreas pisze:
    > Zwolennicy pozostawienia KP (poza osobami zarabiającymi na jego istnieniu)
    > mają inteligencje rocznego dziecka, któremu się wydaje, że jak schowie głowe
    > pod kołdrę to go bobok nie ugryzie.

    Skoro poziom dyskusji schodzi do normy "onetowej"...

    Człowieku o wyższej inteligencji, w języku polskim nie ma słowa "schowie".

    > Powszechny brak "obozów pracy" jest wynikiem TYLKO braku chętnych do pracy w
    > takim obozie, a nie efektem istnienia KP.

    Człowieku o wyższej inteligencji przyjmij do wiadomości, że są ludzie o
    wyższej inteligencji od Ciebie i potrafią dostrzec bardziej złożone
    zależności niż tylko popyt i podaż.

    > Powtórzę jeszcze raz: mamy na tyle wolny rynek pracy, że TYLKO dogadanie się
    > pracownika i pracodawcy decyduje na jakich warunkach ze sobą współpracują a

    Ciesz się, że jednak ten rynek pracy nie jest taki wolny jak Ci się
    wydaje, bo z taką wyższą inteligencją jak Twoja zostałbyś niewolnikiem.

    > KP ma na to tylko taki wpływ, że ten mniej wykształcony i/lub głupszy biedak
    > staje się dzięki chronieniu go nieubezpieczonym "przestępcą".

    A tu już Twoja inteligencja mnie przerosła.

    Pozdrawiam
    Piotr