PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer!Re: Nowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer!
  • Data: 2007-05-09 22:06:37
    Temat: Re: Nowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer!
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LukaszS wrote:

    > W naszej firmie od 1 czerwca jest przyjmowany nowy człowiek do pracy.
    > Stanowiko: programista. Nasz firma jest mała i panuje w niej dobra
    > atmosfera. Chcielibyśmy nowemu pracownikowi wyciąć jakiś zaj... numer.
    > Wiadomo, że tacy są bardzo podatni na minipulację: grzeczni i "plastyczni".

    czytajac posty w tym watku boje sie ze pomysl nie zostal zbyt dobrze
    odebrany na grupie, ale to chyba nie oznacza ze jest zly, mysle ze nawet
    wskazane jest "wyciecie numeru", ale takiego by nowego pracownika
    zaznajomic z atmosfera w firmie i troche wyluzowac, nie mam aktualnie
    zadnego konkretnego pomyslu, ale mysle ze mozna zorganizowac to tak
    by "ten nowy" smial sie z tego tak samo jak reszta paczki