PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe filmiki znalazłem prace na...Re: Nowe filmiki znalazłem prace na...
  • Data: 2008-03-14 21:08:02
    Temat: Re: Nowe filmiki znalazłem prace na...
    Od: marcela <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Mar, 16:59, " " <f...@g...pl> wrote:

    > Z nikim się nie dzielisz , to praodawca płaci za wyszukanie potrzebnego
    > spcjalisty. A stwki bywają różne.
    > Jest to dobra forma poszukiwania jeśli potrafisz coś w danej branży.
    > Po jednym spotkaniu taka firma ma już Twój profil i zna Twoje warunki (m.in.:
    > płacowe) i kieruje do Ciebie tylko konkretne oferty.
    >
    > --

    Nie rozumiesz mnie.Byłam i rozmawiałam.Przykładowo firma "X"
    pośrednicząca zatrudnia mnie na umowę a pracuję dla firmy "Y".Firma
    "Y" płaci firmie "X" co miesiąc a firma "X" wypłaca mi na konto po
    uprzednim pobraniu swojego procentu.Nie wiesz o tym i dla nich to
    dobrze, oni bazują na niewiedzy ludzi.Obecnie zatrudnia mnie na umowę
    dobra korporacja i bynajmniej nie zanalazłam tej pracy na pracuj pl.