PracaGrupypl.praca.dyskusjeNokia Siemens Networks we Wrocławiu › Re: Nokia Siemens Networks we Wrocławiu
    From: rav <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nokia Siemens Networks we Wrocławiu
    Date: Mon, 10 Nov 2008 08:58:36 +0100

    tmatak pisze:
    > Ostanio zauważyłem zwiększone zapotrzebowanie na programistów Javy ze
    > strony tej firmy. Czy ktoś mógłby napisać jakie tam są warunki pracy?
    > Chodzi mi o projekty jakie tam są robione, atmosferę, wyjazdy, szkolenia,
    > możliwość rozwoju, zarobki, itd. I ogólnie, czy warto się tą firmą
    > interesować?
    Kilka miesięcy temu próbowano mnie tam zwerbować na stanowisko inżyniera
    technicznego wsparcia produktu. Przeszukałem wówczas net pod kątem
    opinii o firmie - wyklarował się z nich w przybliżeniu taki obraz:
    - szkolenia - dużo zależy od szefa, w wielu działach trudno cokolwiek
    wyszarpać;
    - możliwość awansu poziomego/pionowego - opinie były w większości negatywne;
    - zarobki - często powtarzane opinie, że nowo przyjęci zarabiają więcej
    od pracujących po kilka lat (wnioskuję, że podwyżek brak/niskie) -
    zwłaszcza przyjmowani poprzez headhunterów; wysokość płac wg tego co
    znalazłem nie powala na kolana jak na Wrocek - nie wiem ile tam płacą
    inne firmy, wg headhuntera mogłem liczyć max. na 6500 brutto;
    - socjal - w miarę, jak pamiętam prywatna opieka medyczna i stołówka
    (ale głowy nie dam).
    Często powtarzało się również twierdzenie, że polski oddział NSN ma być
    przede wszystkim 'cost effective'. Myślę że najlepszym podsumowaniem
    będzie stwierdzenie znalezione w jednej z opinii - świetna firma żeby
    zahaczyć się na max. 2 lata, zdobyć doświadczenie i zmienić pracę.
    Zastrzegam, że moje informacje mają co najmniej pół roku, więc mogło się
    tam pozmieniać.
    Pozdr. R.