PracaGrupypl.praca.dyskusjeNocne szaleństwo na polskich dachach. › Re: Nocne szaleństwo na polskich dachach.
    From: "Tytus" <S...@...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.rec.wspinaczka,pl.regionalne.gorny-slask
    Subject: Re: Nocne szaleństwo na polskich dachach.
    Date: Tue, 7 Feb 2006 23:07:19 +0100

    > Myślę,że to ma sens.

    Masz sporo racji, ja jednak uwazam ze to jednak jest za drogo, te kasjerki
    pracujace pod tym dachem zarabiaja po 800zl na miesiac ciezkiej pracy, to
    jaka to relacja do cen za odsniezanie.

    > Przecież można przebadać i przeszkolić część własnych pracowników do
    > odśnieżania dachu, w budżet walnąć pozycję "nadgodziny na odśnieżanie" i
    > niech góra spróbuje odrzucić :P bo jest swoboda decyzji - zlecenie czy
    > nadgodziny, można wybrać tańsze.

    No wiec wlasnie, da sie sporo taniej wykonac taka prace, tylko pomyslec i
    chciec. Szkoda ze ten narod taki bezmyslny.

    :(