PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuczciwy "pracodawca"Re: Nieuczciwy "pracodawca" - Dzieje się!
    From: "PROZAiC" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nieuczciwy "pracodawca" - Dzieje się!
    Date: Sun, 11 May 2003 18:15:01 +0200

    dead star wrote:

    > Witajcie
    > Od pewnego czasu przygladam sie calej tej dyskusji i mysle sobie
    > ciekawe co na to wszystko Urzad Skarbowy. Ciekawe jakie
    > nieprawidlowosci wyszlyby po kontroli w takiej firmie ?

    Ciekawe też co na to ZUS, wszak składki za mnie także nie opłacono.

    > Przy okazji mysle, ze cala ta dyskusja powinna sie przeniesc na priva
    > - dla Waszego dobra bo po co pisac o rzeczach ktore moga w
    > przyszlosci byc wykorzystane przy obronie pozwanego

    Tak dla wiadomości wszystkich - "pracodawca" czyta tę grupę (a przynajmniej
    ten wątek).
    Mało tego. W całości skopiował go i przytoczył na wewnętrznej grupie
    dyskusyjnej firmy.
    Tak się niefortunnie złożyło, że cały czas miałem do tej grupy dostęp, więc
    to widziałem.
    Pozwoliłem sobie na mały komentarz (nie wytrzymałem, gdy zobaczyłem tekst:
    cyt: "Piotr Jańczyk, nasz NIEDOSZŁY pracownik..." (wytłuszczenie moje)
    Zwróciłem uwagę właściciela na to przejęzyczenie i zapytałem czy nie jest mu
    wstyd przed pracownikami
    ("pracodawca" nie zanegował bowiem żadnego z moich zarzutów).
    W odpowiedzi zablokowano mi dostęp do listy.
    Co mnie zresztą specjalnie nie dziwi.
    pozdrawiam
    PROZAiC