PracaGrupypl.praca.dyskusje(Nie)przedużenie umowy na okres próbnyRe: (Nie)przedużenie umowy na okres próbny
  • Data: 2003-08-29 12:43:41
    Temat: Re: (Nie)przedużenie umowy na okres próbny
    Od: "" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gadałem, ale to jest kolos. Od rozmowy, do kadr i umowy droga daleka.
    > Umówiliśmy się (niestety) na dłuższą umowę którą wypowiem za porozumieniem
    > stron. Zobaczę ją w poniedziałek, I hope.
    > Inaczej się nie dało - podobno :(
    >
    > KaeL

    witam,
    a kto mówi, że propozycja umowy musi wyjść od pracodawcy ? Składasz w kacelarii
    (sekretariacie, u szefa) propozycję (pisemną) zawarcia umowy (np. jednostronnie
    podpisaną) i masz z głowy. Sobie pracujesz i pracujesz a ruch ma wykonać
    pracodawca. Dopóki milczy nikrt nie zinterpretuje Twojej pracy jako pracy jak
    pracy na czas nieokreślony.
    Paweł