PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie masz działalności - a masz zlecenie !!!!Re: Nie masz działalności - a masz zlecenie !!!!
  • Data: 2004-02-10 15:18:12
    Temat: Re: Nie masz działalności - a masz zlecenie !!!!
    Od: Piotr Kosela <k...@b...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Longus napisał:

    > To jest dyskusja

    Teraz już tak.

    > Zresztą nie mam na celu przejęcie klienta
    > tylko otrzymanie prowizji za przeprowadzenie tego dealu.

    Ale przyznasz, że niebezpieczeństwo, że klient przejdzie do Ciebie istnieje?

    > Nie jest to skierowane do osób , które mają pewnego i stałego odbiorce.
    > Ofertę kieruje do ludzi , którym się trafiają zlecenia niezbyt często i np.
    > pracują.

    A jednak oferta. A podobno miała być dyskusja.

    > Są też tacy , którzy nie mogą świadczyc usług dodatkowych dla swego
    > pracodawcy , a przy mnie mogą to zrobić .

    Zawsze firma zlecająca może wystawić umowę (dzieło, zlecenie), albo
    zapłacić do kieszeni. Z własnego doświadczenia dodam, że nigdy nie
    spotkałem się z potrzebą szukania układów podobnych do Twojej propozycji.

    PS.
    Wycinaj zbędne cytaty i odpowiadaj pod cytatem.

    Pzdr
    Pe Ka
    --
    Wypalony papieros skraca życie o jedną godzinę,
    dzień w pracy - co najmniej o osiem...