PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie mam PITu z zakladu pracy › Re: Nie mam PITu z zakladu pracy
  • Data: 2002-04-10 08:24:01
    Temat: Re: Nie mam PITu z zakladu pracy
    Od: "Tomek Kozieł" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SC" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a90so8$ek9$1@news.tpi.pl...
    > Co powinienem zrobic w sytuacji, kiedy do dzis nie otrzymalem
    > z dawnej pracy PITu?
    > Na miejscu, jeszcze przed zakonczeniem marca, powiedziano mi ze trzeba
    > czekac,
    > bo ksiegowa jest jakos w danej chwili niedostepna.
    >
    > Czy mam skladac oswiadczenie do Urzedu Skarbowego
    > bez tej kwoty?

    No właśnie - mam ten sam problem. Jest na to jakię paragraf?
    Z byłym pracodawcą rozstałem się w atmosferze wzajemnej szczerej niechęci.
    Aby wyegzekwować swoje prawa musiałem niestety pozwać go do sądu.
    No i ten przyjemniaczek do dnia dzisiejszego nie przysłał mi pita!
    Jakie są regulacje prawne z tym związane?
    Wiem, że powinienem go dostać do 15 marca.
    Nadmienię, że wolałbym uniknąć wizyty u byłego pracodawcy.
    Czy można takie sprawy załatwiać inaczej - np. przez PIP? I na co powinienem
    się powołać?

    Zawsze mi się wydawało, że pity to jest psi obowiązek pracodawcy...
    Pozdrawiam
    Tomek