PracaGrupypl.praca.szukanaNapiszę programy za darmo. › Re: Napiszę programy za darmo.
  • Data: 2006-07-26 08:28:04
    Temat: Re: Napiszę programy za darmo.
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Korwin wrote:

    > Napiszę nieduże programy/projekty za darmo.
    > Język programowania dowolny.Jeśli jakiegoś nie znam to go poznam.
    > Jestem informatykiem. Mam kilkuletnie doświadczenie w pisaniu programów.
    > Zależy mi na rozwijaniu swoich umiejętności.
    >
    > k...@o...pl

    Napisalem niedawno na p.c.nowe-programy, ze szukam takiego jak ponizej,
    ale najwyrazniej nie ma gotowca:
    -------------------------
    Witam,

    Potrzebuje programik do monitorowania serwisow WWW... A konkretniej
    serwerow w ogole - fajnie bybylo, abyto bylo freewarowe i
    zeby umozliwialo:
    - wpisanie dowolnej ilosci adresow serwisow internetowych
    - monitorowanie czy dziala http, https, dowolnie wybranyport (np. mysql)
    oraz ping
    - jak nie dziala to zebypodnosilo alarm
    - jakbyto byla aplikacja WIN dzialajaca w trayu to bybylo bosko...

    Jest cos takiego?

    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc