PracaGrupypl.praca.dyskusjeNapisze aplikacje bazodanowa. › Re: Napisze aplikacje bazodanowa.
  • Data: 2003-02-21 14:03:23
    Temat: Re: Napisze aplikacje bazodanowa.
    Od: "sk" <s...@j...serwer.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo smieszne. A ja jestem programista i w Oraclu robie ;)))))))))

    Co jest smieszne ?
    Twoje zadufanie jest zenujace. To dobrze, ze w oraclu robisz. Ja rowniez
    jestem programista w Oracle Polska (blisko zrodla), wiec PL/SQL nie jest nam
    obcy.
    A teraz badz rzeczowy i wytlumacz nam wszystkim, dlaczego system wykonany w
    MS Access NIE jest aplikacja bazodanowa. Tylko bez tej falszywej skromnosci,
    prosze.