PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się › Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
  • Data: 2006-10-25 04:21:25
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek wrote:

    > Powracając do pracy na produkcji w Sharpie to przybyła już pierwsza
    > grupa pracowników z Azji (podobno koło 200 osób) i jeśli nie
    > znajdą się ludzie do pracy to będzie ich przybywać.
    >
    > Widzisz - to normalna kolej rzeczy - z Polski zrobią europejskie Chiny
    > tak jak "my" robimy z Anglii Polskę.

    Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawe, jak sie promowalo przez lata Polske
    wsrod zagranicznych inwestorow - otoz niesamowicie sie eksponowalo tania
    sile robocza, jakby nie bylo innych atutow. Widzialam i to nie raz, jak
    zagraniczna widownia miala lzy wzruszenia w oczach po pokazaniu jej
    wysokosci polskiej placy minimalnej w euro. Nikt im nie mowil, ze to nie
    jest taka placa minimalna jak u nich - bo u nich zarabiajacy ja robotnik
    niewykwalifikowany moze utrzymac niepracujaca zone i dziecko. To bylo
    sprzedawanie na zasadzie "sprzedac i uciec", bo jak juz postawia te
    fabryke, to trudno bedzie im ja zwinac.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl