PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa rozdrożu (długie) › Re: Na rozdrożu (długie)
  • Data: 2002-08-05 23:49:55
    Temat: Re: Na rozdrożu (długie)
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    Logiczna analiza poczynan adwersarza konczy sie jak?
    >produkcie...reszte wypowiedzi masz w podobnym stylu...po jakims czasie
    >przestajesz jednak byc zabawny.
    Atakiem 'ad persona'
    Przyczyna -zabraklo argumentów.

    >Hmm...jakby Ci to oglednie powiedziec..? ..czas karmienia trolla minal,
    Tu kolejne wyzwiska na *charakterystycznym* poziomie

    >zaczal sie roboczy tydzien i trzeba troche popracowac.
    Oto sie dowiaduje ze robie za poganiacza (nieparzystokopytnych)
    I to dzieki mnie delikwent zaczyna tydzien od wtorku.
    Cóz dobrze ze go zaczyna...

    >Zycze powodzenia w pracy i zyciu osobistym
    Pozegnalne: pa pa,
    -by juz jutro wystapic pod nowym pseudonimem
    artystycznym: w...@s...com.pl
    (ja cie i tak poznam skubancu!)

    >EOT
    Jedno Ci napisze Krzystofie, szybkimi krokami zmierzasz
    w kierunku mojego KFa (sedesu)

    Pozdrawiam
    Artur