eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa cholerę do tego Jyska polazłem?Re: Na cholere do tego Jyska polazlem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Marek" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na cholere do tego Jyska polazlem?
    Date: Sat, 12 Aug 2006 12:56:38 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <ebkca2$204$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ebi26j$1ob$1@atlantis.news.tpi.pl> <ebk63q$qj1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ebk8u1$sdn$1@inews.gazeta.pl> <ebk9p5$8kd$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ebkags$3l9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.69.212.162
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1155380354 2052 62.69.212.162 (12 Aug 2006 10:59:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Aug 2006 10:59:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.0
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:188298
    [ ukryj nagłówki ]

    > > wybacz ale z czego "skorzystalas" ?
    >
    > Z uslug kurierskich. Sadzilam, ze marka DHL jest na tyle rozpoznawalna,
    > ze nie wymaga to dodatkowych wyjasnien.

    wiem korzystalem...Lecz coz sie im dziwic, jesli sa oni zawaleni praca ? To
    po czesci nie ich wina.
    Masz 8 godzin, z tego jezdzisz 7, masz za duzo przesylek do rozwiezienia,
    zeby zmiescic sie w czasie, jednak mobilizuja cie do narzucenia jeszcze
    wiekszego tempa roznymi g....nymi premiami, dodatkami. I co ? Pospiech,
    pospiech, pospiech....
    Pomijam oczywiscie fakt, ze w ciagu ostatniego pol roku zamowiony kurier
    poprzez telefon....nie dojechal do mnie. Po prostu moje zamowienie
    przepadlo... :)

    > > dobra firma to mala firma. Mala firma walczy o klienta, probuje byc tak
    > > blisko swojeog klienta jak moze, a duza ?
    > > Jesli jestes malym klientem to ma cie juz w nosie.
    >
    > Niekoniecznie. W malych firmach latwo napotkac brak profesjonalizmu i
    > choc checi i wysilek sa jak najlepsze, jakosc moze sie roznic na
    > niekorzysc z powodu braku know-how i organizacji, a czasem po prostu
    > fizycznych mozliwosci zaleznych od np. posiadania odpowiednio
    > kapitalochlonnego sprzetu.

    Wybacz, ale ja sie przejechalem na programie za ponad 110.000 PLN z jednej z
    najwiekszych polskich firm software'owych.
    Firma jest teraz potezna, ma poteznych klientow, ktorzy placa za serwis
    oprogramowania n razy wiecej niz firma w ktorej pracuje.
    I co ? Czekamy na zmiane w oprogramowaniu miesiacami ! Nawet przygotowanie
    glupiego formularza, procedury (naprawde prostej z punktu widzenia
    programisty i systemu) trwa zamiast miesiaca, czasem pol roku. Mozemy
    zrezygnowac z ich programu. I co ? Im to wisi, bo ich zarobek na nas to np.
    mniej niz 1% ich przychodow, ktore mozna przelknac. My teraz siedzimy cicho,
    bo zaczynaja nam grozic.
    Mala firma, majaca jednego, czy paru klientow nie pozwoli sobie na takie
    dzialanie.

    PS
    masz cos z kodowaniem nie tak w czytniku. masz 7 bitow. dodaj choc jeden
    znak polski oc by bylo 8-bitow :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1