eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: NU SKIN - co sądzić? - sprostowania
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2015-11-22 00:10:15
    Temat: Re: NU SKIN - co sądzić? - sprostowania
    Od: "K." <k...@g...com>

    UWAGA: PIRAMIDA!!


    On Thursday, June 25, 1998 at 9:00:00 AM UTC+2, Arkadiusz Krawczyk wrote:
    > Ewa napisał(a) w wiadomości: ...
    >
    > >>a możesz sprzedawać po mniejszych cenach niż X+43%? bo jeśli nie, to
    > >>gdyby nie ta umowa mogłabyś sprzedawać taniej, mieć więcej klientów,
    > >>dystrybutorów, podopiecznych itp. czyli miałabyś większy zysk.
    > >
    > >Podpisalam taka umowe i z taka sie zgadzam, nie zamierzam
    > >ingerowac w sfere ekonomiczna firmy. Klienci rowniez maja
    > >wybor, bo przeciez nie musza kupowac.
    >
    > Wyraznie jest napisane w regulaminie ze 43% to sugestia - mozna sprzedawac w
    > cenie nabycia nawet ;-)
    >
    >
    > >>brawo. dlatego należy dokładnie sprawdzać co robi konkurencja. jeśli Bill
    > >>Gates mówi mi że jego windows 98 są najlepiej dopracowanym systemem na
    > >>świecie to pierwsze co zrobię to porównam go do innego, zamiast w ciemno
    > >>kupić. to samo tyczy się Dosi, Tixa, Polleny 2000, Ariela, Perły z
    > lanoniną
    > >>oraz aparatów fotograficznych. w ostateczności kupię to co będzie tanie,
    > >>niezawodne, i będzie mi się podobało.
    > >
    > >Nie mam zamiaru niczego porownywac. Nie walcze z konkurencja.
    > >Poza tym po co mi Win 98, jesli moje wymagania spelnia Win 3,11.
    > >Zakupy robie stosownie do moich potrzeb.
    >
    > Jestem jak najbardziej za - oczywiste jest ze klient nie kupi bez
    > porownania, ale wlasnie MLM daje taka mozliwosc np. 30 dni gwarancji
    > satysfakcji (100% zwrotu pieniedzy bez wzgledu na zuzycie - chyba
    > niepospolita gwarancja)
    >
    > >>
    > >>pewne procedury mogą przeszkadzać w ulepszaniu swojej działalności. np
    > >>narzucona cena minimalna
    > >
    > >Ja podpisalam konkretna umowe i nie mysle reformowac firmy, moge
    > >tylko zadbac o to, aby zrealizowac podpisane zobowiazanie punkt
    > >po punkcie.
    >
    > j.w. - nie ma ceny minimalnej
    >
    > >>
    > >>możesz polecać, używać możesz tylko wtedy kiedy masz na to ochotę, nikt
    > cię
    > >>nie zmusza. właśnie sobie wyobraziłem, że wszyscy pracownicy Peugeot
    > Polska
    > >>mają obowiązek zakupienia peugeota jeśli kupują samochód. nieco
    > >>abstrakcyjne, ale śmieszne :>
    >
    > Może nie wszyscy pracownicy, ale trudno wyobrazic mi sobie dealera mercedesa
    > (szefa) jezdzacego np. BMW.
    > Nie sądze aby on i firma byli zadowoleni z tego. Pomysl - jak moglby
    > przekonac do mercedesa sam jezdzac bmw ? - chyba by sobie utrudnil robote i
    > moze stracilby licencje. Najlepsza reklama jest autoreklama i przekonanie do
    > oferowanego produktu - osoby ktore nie zdaja sobie z tego sprawy same
    > rzucaja sobie klody pod nogi.
    > No chyba ze sa inne aspekty np. sprzedaje mercedesy a jezdze maluchem bo
    > mnie nie stac na merca, ale bardzo chcialbym go miec
    >
    > >
    > >Fakt, nikt mnie nie sprawdzi, czy uzywam tych kosmetykow i wlasciwie nikt
    > >mnie tez nie zmusi, ale mnie sie fajnie mowi " ja to uzywam, takie sa
    > >efekty".
    >
    > i to jest tzw. cywilna uczciwosc sprzedawcy
    >
    > >>nie musisz reklamować, koncentrujesz się na tym co robisz, czyli
    > sprzedaży,
    >
    > jak mozna twierdzic ze sprzedajac nie trzeba reklamowac (w szerokim tego
    > slowa znaczeniu) ?????
    >
    > >>tworzeniem sieci sprzedaży itp. nie musisz znać się na socjologii,
    > >>psychotechnikach, marketingu i mieć zacięcie kresomówcze.
    >
    > wszystkie powyzsze cechy bardzo pomagaja kazdemu profesjonalnemu
    > sprzedawcy - nie tylko MLM
    > i rzeczywiści powazne firmy robią takie szkolenia .
    >
    > Z poważaniem Arkadiusz Krawczyk
    > http://friko.onet.pl/ka/akakak/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1