PracaGrupypl.praca.dyskusjeNIPRe: NIP
  • Data: 2004-09-24 17:51:17
    Temat: Re: NIP
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanko: jak mam wyrobić sobie NIP, bedac studentem i nie majac jeszcze
    > zatrudnienia? Bylem w urzedzie skarbowym, to urzedniczka powiedziala mi, ze
    > bez pieczatki zakladu pracy albo urzedu pracy nie wyrobie tego NIPu. To co,
    > mam sie zarejestrowac jako bezrobotny? Przeciez jestem studentem, a prace
    > chce podjac za granica w przyszle wakacje, wiec niemozliwe jest zeby
    > pracodawca dal mi jakas glupia pieczatke. Kazde moje pytanie w strone pani
    > urzednik konczylo sie odpowiedzia: "Ja panu nic nie powiem, ma byc
> [...]
    kazda osoba kt.ukonczyła 18 rok życia powinna mieć nadany nr nip (potrzebny
    jest m.in.żeby rodzice mogli zgłosić do ubezpieczenia zdrowotnego uczące się
    dziecko), w naszym us nie ma problemu, wypełnia sie wniosek, składa sie go i po
    tygodniu jest nr nip. czyżby wszystkie us inaczej działały?
    pozdr.
    magda