PracaGrupypl.praca.dyskusje[NIEOFICJALNE GLOSOWANIE] ocena moderatorow p.p.o › Re: [NIEOFICJALNE GLOSOWANIE] ocena moderatorow p.p.o
  • Data: 2004-07-06 11:19:56
    Temat: Re: [NIEOFICJALNE GLOSOWANIE] ocena moderatorow p.p.o
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak sobie czytam te Twoje święte wojny z moderatorami ppo i jestem coraz
    > bardziej rozbawiony.
    > Mam prośbę - czy możesz mi wytłumaczyć, po co wciąż drążysz ten temat i
    > czepiasz się ludzi, którzy robią coś społecznie? Jaki masz w tym cel? Bo z
    > tego, co zauważyłem:
    > - nie zaoferowałeś się, że możesz zająć się moderacją ppo,
    > - nie podjąłeś próby zmiany FAQ tej grupy,
    > - nie próbowałeś zmieniać statusu ppo z moderowanej na niemoderowaną,
    > - nie próbowałes założyć czegoś w rodzaju pl.praca.oferowana.odrzuty,
> [...]

    Ok, prawo do komentarza kazdy ma, ale z tego co czytam to twierdzisz, ze nie
    robie nic konstruktywnego. Oczywiscie moglbym probowac zmienic FAQ,
    moderatorow, zalozyc nowa grupe, czy cokolwiek jeszcze. Jednak pomyslalem
    sobie tak: 'Zanim zaczniesz cokolwiek robic to zapytaj o zdanie innych, moze
    inni sadza inaczej'. Wlasnie po to jest to glosowanie - zeby poznac zdanie
    innych. Czy to nie jest konstruktywne ? Wg mnie jest to bardziej
    konstruktywne, niz cokolwiek, co wymieniles w tych punktach.
    Sprawa druga: z nikim nie tocze wojen. Jesli ktos zuca mi chamskimi tekstami
    to mu odpowiadam (bo na usenecie to jedyna mozliwosc). Oczywiscie mozna
    zamknac sie, stulic ogon na widok slowa 'abuse' w poscie ktoregos z panow,
    ale ja nie z tych. Nie lubie dziadostwa i mowie o tym glosno.
    Sprawa bicia piany: nie uwazam zebym bil piane oglaszajac glosowanie i
    zachecajac ludzi do udzialu w nim (to chyba oczywiste).

    Pozatym uwaga na boku: gdybym zglosil bezposrednio na pl.news.nowe-grupy
    procedure usuniecia moderatorow (nawet nie wiem jak to formalnie powinno sie
    robic) to jak bys to wtedy skomentowal ? Napisalbys ze jestem cham, bo nie
    pytam nikogo o zdanie tylko samowolnie robie to, co subiektywnie uwazam za
    sluszne. Czy tak ?

    Tomek