PracaGrupypl.praca.dyskusjeNAJTRUDNIEJSZE PYTANIERe: NAJTRUDNIEJSZE PYTANIE
    From: flyer <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: NAJTRUDNIEJSZE PYTANIE
    Date: Sun, 23 Feb 2003 23:36:49 +0100

    DToczynski napisał:

    > Tak, ale czy odbiera je w taki sposób jak Ty, czy jak ja ?
    > A czy Ty właściwie interpretujesz czyjeś skróty myślowe ?

    No moze z wyjatkiem kobiet - spoleczna (??) potrzeba osiagniec/dominacji
    itp. + duze asekuranctwo = kisiel w mozgu :)))

    > A 4 miesiące to nie jest "tylko" tylko "prawie" pół roku Twojego
    > życia. A "prawie" 3 spotkania w tym czasie to bardzo kiepski wynik.

    To zalezy jak sie liczy - w liczbach bezwzglednych TAK, w kontekscie
    moich umiejetnosci i wysokosci bezrobocia - NIE. To ze mieszkam w W-wie
    nie przeklada sie wprost na wskazniki ekonomiczne, bo W-wa to nie
    zamkniety rynek.

    Z tymi liczbami to wogole jest trudno - jezeli odrzuce potrzebe
    przezycia (jako czynnik dopingujacy do znalezienia pracy pomimo
    trudnosci rynkowych), przyswiecajaca wiekszosci poszukiwan pracy,
    pozostaje mi praktycznie jedna zmienna - informacje od otoczenia. I w
    ten sposob mozna wyprodukowac Czlowieka-Panike - to tak jakbys
    stal/lezal przez tydzien w ogromnej pustej sali z zawiazanymi oczami -
    po pewnym czasie zaczna Ci sie udzielac psychozy i panika. Bedziesz
    slyszal kazdy szmer i tworzyl odpowiednie wyobrazenia. Po prostu, choc
    moze jest to sprzeczne nawet z moja natura, staram sie zbytnio (!!!) nie
    przejmowac swoimi "osiagnieciami", bo albo skoncze jako czlowiek, ktory
    bedzie codziennie zmienial swoj LM, albo wpadne do jakiejs kanalarskiej
    roboty - ten poziom niestety kazdy musi sobie wypracowac, bo tylko tyle
    moze, rzeczywistosci sie nie zmieni.

    Flyer