PracaGrupypl.praca.dyskusjeNAJTRUDNIEJSZE PYTANIE › Re: NAJTRUDNIEJSZE PYTANIE
    From: Dominika Kocińska <d...@s...telsat.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: NAJTRUDNIEJSZE PYTANIE
    Date: Sat, 22 Feb 2003 13:19:49 +0100

    On 21 Feb 2003 13:01:27 +0100
    m...@b...pl wrote:

    > "Proszę mnie przekonać że to właśnie pana powinienem przyjąć. Kandydatów z
    > podobnymi kwlifikacjami jest jeszcze stu". Jak ciekawie odpowiedzieć na
    > pytanie, gdy się prcowało w trzech firmach bez spektakularnych osiągnięć.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.

    Cześć.

    Przeszlam już tyle rozmów i tyle dziwacznych pytan że ciżko mi w tej chwili nawet to
    policzyc.
    Wiem jedno nie ma trudnych pytan i to jak odpowiesz o niczym nie przesadz gdyz zalezy
    to kim jest twój pytajacy , Jednemu odpowiesz "bo tak" i trafisz w jego gust a innemu
    milion twoich zalet nie wystarczy.
    Ja zwsze odpowiadam tak: "mogę wymienic tysiac swoich zalet,ale dajcie mi szanse a ja
    wam poprostu pokaże, ze wasz wybór był w 100% trafny" i niech sobie myslą co chcą.
    Póki co prace mam :))))))))))

    Pozdrawiam

    Domi