PracaGrupypl.praca.dyskusjeNAJTRUDNIEJSZE PYTANIE › Re: NAJTRUDNIEJSZE PYTANIE
  • Data: 2003-02-21 22:21:02
    Temat: Re: NAJTRUDNIEJSZE PYTANIE
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@b...pl napisał:

    > "Proszę mnie przekonać że to właśnie pana powinienem przyjąć. Kandydatów z
    > podobnymi kwlifikacjami jest jeszcze stu". Jak ciekawie odpowiedzieć na
    > pytanie, gdy się prcowało w trzech firmach bez spektakularnych osiągnięć.

    Odpowiem, ale bardziej dla siebie - Bron Boze stosowac we wlasnej
    praktyce!

    W sytuacji rozmowy kwalifikacyjnej, a wiec braku mozliwosci porownania
    prawdziwych walorow kandydatow i w sytuacji postawienia takiego pytania,
    wygrywa kandydat o nie najlepszej wartosci, ale o najwiekszym
    doswiadczeniu "zyciowym", "odwadze" i zdolnosci do samopromocji, ale wg
    mnie o nie najwyzszym (nie oznacza to skrajnie niskiego poziomu)
    poziomie do obserwacji rzeczywistosci/podejsciu
    realistyczno-pragmatycznym . Bowiem nie da sie poprawnie odpowiedziec na
    to pytanie. W zwiazku z powyzszym MOJA najlepsza odpowiedzia byloby -
    "Nie jestem w stanie Pana przekonac - wybor nalezy do Pana i moge tylko
    miec nadzieje, ze ocena mojej osoby bedzie ta najlepsza"

    I chyba dlatego nadal jestem bezrobotnym :).

    Flyer