PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)Re: Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)
    From: "conradus" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)
    Date: Fri, 10 Jan 2003 17:49:21 +0100

    Temu podejściu jestem najbliższy. Konsulting jest wieloaspektowy i jedna
    osoba żeby pękła to tego nie obejmie. Ja jestem całkiem niezłym trenerem i
    (to taka ukryta fantazja) chciałbym zająć sie wdrażaniem terapii
    korporacyjnej - czyli po ludzku - pomaganiu ludziom z dużych organizacji nie
    zwariować w wyścigu szczurów. Ale... do takiego działania potrzeba zaplecza,
    kogoś kto dba od przysłowiowej kawy po windykację należności (nie chodzi mi
    o ukraińca z kijem baseball'owym). Działam na małą skalę i jestem sam. Poza
    tym też nie jestem w stanie zaspokoić wszelakich potrzeb szkoleniowo -
    doradczych ewentualnych klientów. Nie mówiąc o tym, że nie da sie być w
    kilku miejscach na raz :-) Uważam, że to nie jest głupi pomysł, zeby się
    gdzieś spotkać w wiekszym gronie i pogadać co kto potrafi i takie tam ;-)
    Pozdrawiam
    Konrad

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:e...@4...com..