PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-09 16:47:48
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > analogie tez trzeba umiec tworzyc - pomijam, ze za 5zl nie idzie sie do
    > paki wogole
    a powinno się mieć upier...ną rękę. Bo dla mnie nie ma różnicy, czy pięć
    złotych czy jakakolwiek inna suma. kradzież to kradzież.

    inaczej mówiąc, zasada. Która obowiązuje. która jest stworzona, zeby cos
    usprawnić. żeby był przyjęty jakiś standard, który obowiązuje WSZYSTKICH.

    > no tos sie zdefiniowal
    źle? robisz coś niezgodnie z prawem, za to czeka cię kara. proste i
    logiczne. i nie potrzebuje głębokiej definicji

    > moim tez
    więc jak używasz pliterek, to musisz mieć zadeklarowane w jakim one są
    standarcie. bo inaczej wyjdą krzaki.