PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-09 08:33:51
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Aug 2004 21:04:05 GMT, Dariusz Jaworski wrote:

    > Potrzebne ograniczenia IMHO. Niepotrzebne ograniczenia to podatki w Polsce,
    > biurokracja i powszechna korupcja. IMHO.
    to nie psp :)))

    > Skoro nie ma napisane jaki jest gwarantowany czas publikacji, to nie rozumiem
    > po co pisać, że go nie ma.

    Dlatego że na innych grupach posty pojawiają się natychmiast :)

    > Taki jest zapis FAQ. Ja tego FAQ nie wymyśliłem. Takie są zasady.
    > Można je oczywiście zmienić.

    O.. No właśnie

    > Tutaj masz rację. Dlatego instytucja moderatora jest na ppo potrzebna.
    > Bo moderator nie tylko nie puszcza ogłoszeń krzaczków, ale również
    > ogłoszeń w których nie ma nazwy firmy (a mail wysłany jest z domeny
    > jakiegoś portalu z kontami pocztowymi), nie ma zaznaczonej formy
    > zatrudnienia itp. itd.
    A to bym właśnie dał pod "dyskusję".

    Podsumowując, modyfikacje FAQ:
    - nie jest potrzebna nazwa firmy. I tak jej nie sprawdzacie, a czasami po
    prostu nie można napisać kto szuka pracy.
    - nie jest niezbędne kodowanie czy szczególna forma formatowania postu
    - w liście ma być opis pracy, forma zatrudnienia i sposób kontaktu
    - w temacie miasto i nazwa stanowiska

    Tyle.

    > Płacenie moderatorom byłoby pogwałceniem zasad Usenetu, jako usługi
    > samej w sobie bezpłatnej.

    Nie w tym sensie - zauważ napisałem _poszukujący_ pracy (a nie pracodawcy).
    Chodzi mi o to by ktoś mógł docenić że nie musi czytać śmieci. A wy
    zobaczylibyście na ile takie moderowanie jest komuś potrzebne. Nie sugeruję
    zapłać to opublikuję, tylko raczej - moderuję -> łatwo znalazłem pracę ->
    odwdzięczam się piwaem...

    > Co do drugiej kwestii... istnieje procedura,
    > która umożliwia doprowadzenie do rezygnacji z moderacji grupy.
    A pomyślałeś ile ona trwałaby ;)