PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    From: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Date: Fri, 6 Aug 2004 09:51:37 +0000 (UTC)

    napisał(a):

    > A to jakiś szczeniacki i z poza tematu tekst - do którego
    > większego komentarza nie chce mi się pisać ....

    nie wdawaj sie z nimi w dyskusje. to nie ma zupelnego sensu. masz
    oferte pracy, ktos moze dostac prace. musisz skorzystac z jakiegos
    serwisu np. praca.pl (oni pewnie zacieraja raczki) bo tutaj nie ma
    sensu. zreszta p.p.o. powoli 'zdycha'. tysiace pracodawcow juz na nia
    nie wroca bo ich ogloszenia sie nie ukazaly, nikt nie bedzie dochodzil
    o co chodzi z tym kodowaniem. zreszta to widac po ilosci ogloszen, nikt
    mi nie wmowi, ze nie ma odplywu ogloszeniodawcow...

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,