PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwośćRe: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-06 09:14:12
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > p.p.o to tylko jeden z mozliwych sposobow szukania pracownikow.
    > Tak jak poruszac mozna sie piechota, rowerem, samochodem -- Ty
    > wybierasz sposob. Tylko jak wybierzesz autobus to nie zal sie
    > potem ze kanar cie wyrzuca za brak biletu.

    Filozofia jest dobra dla filozofow. Dlaczego nie potrafisz odpowiedziec na
    kluczowe pytanie calego problemu ? Nie pisz o kanarkach, autobusach czy
    czymkolwiek innym tylko jasno sprecyzuj swoje zdanie. Z tego co tu piszesz
    to wynika ze zdania nie masz, a jednak zabierasz glos w sprawie. Jak to sie
    ma jedno do drugiego ?
    Twoje informacje o sposobach szukania pracy sa nie zwiazane z tematem, bo
    dyskusja jest o p.p.o. a nie o szukaniu pracy.

    > Z tego co wiem to odpowiadaja. Przy okazji -- ile mozna spokojnie
    > odpisywac ludziom ktorzy nie rozumiejac w ogole funkcji moderatora
    > od razu najezdzaja na niego z pretensjami o rzeczy ktore nie sa
    > w zadnym stopniu jego zadaniem?

    > Nie wiem. Nie mam w koncu do nich dostepu.

    Niekonsekwentna jestes Nahio.
    Z jednej strony piszesz, ze nie wiesz jak wyglada ilosc posotw, praca
    moderatorow itp. A kilka zdan wczesniej piszesz ze jednak cos wiesz i
    wyrazasz politowanie na temat ludzi nie znajacyc hzasad a piszacych listy do
    moderatorow. To sie kupy nie trzyma.

    Tomek