PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator i ogloszenia na *oferowana › Re: Moderator i ogloszenia na *oferowana
    From: "hovercraft" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator i ogloszenia na *oferowana
    Date: Thu, 26 Feb 2004 06:38:12 +0100

    Dokladnie w 100% zgadzam sie z toba CIAho, szukalem pracownika, 20 razy
    probowalem zamiescic ogloszenie i nic, i zadnej onformacji zwrotnej.
    Wydaje mi sie ze komus sie poprzestawialo we lbie, moim zdaniem grupa o
    ktorej mowimy jest stworzona dla ludzi szukajacych i oferujacych prace a
    stala sie folwarkiem moderatora"pana i wladcy". proponuje zeby kazdy
    najpierw sie zastanowil czemu dane dzialanie ma sluzyc.
    Pracownikow znalazlem inna duzo mniej skomplikowana droga.
    Zreszta wypowiedzi moderatora na temat tego watku pokazuja jego stosunek do
    uzytkownikow.