PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator i ogloszenia na *oferowanaRe: Moderator i ogloszenia na *oferowana
    From: "CIAho" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator i ogloszenia na *oferowana
    Date: Wed, 25 Feb 2004 22:25:56 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@pa76.kozieglowy.sdi.tpnet.pl

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> se napisał(a)
    > Może po prostu należało wysłać taką informację do moderatora?

    Wysyłam raz - ogłoszenie nie ukazuje się. Pytam moderatora - cisza.
    Po kilku dniach analizuję co zrobiłem źle (poprawiam w nagłówku
    Poznań na Poznan), wysyłam 4 ogłoszenia - ukazują się tylko 2.
    Wysyłam zapytanie dlaczego? Dostaje odpowiedź, że w jednym
    jest brak formy zatrudnienia. Co ciekawsze to ogłoszenie już wcześniej
    ukazło się - 2 razy. Ot skopiowałem i wysłałem po raz kolejny.
    Piszę - "ok, a co z drugim?".
    Dostaję odpowiedź - drugie jest identyczne z poprzednim...
    Czytam 2 razy. No nie jest. :-/
    Stąd moje pytanie tutaj, bo może ja nie umiem z moderatorem rozmawiać?

    > A gdzie niby ten cud? Czy wysłałeś tę informację do moderatora?

    j.w.

    > I pewnie moderator był winny nieznajomości FAQ przez użytkowników?

    Wystarczy troche dobrej woli ze strony moderatora. REGULAMIN jest bardzo
    restrykcyjny. Wręcz odstrasza. Rozumiem przesiew sieczki, ale czepiasz się
    wszystkiego. Z ciekawości - ile jest przepuszczanych ogłoszeń? 5%? 10%?
    No bo w więcej nie uwierzę. Siedzę w Usenecie od kilku lat i wiem jak ludzie
    piszą, jaka jest świadomość używania czytnika i ustawienia poprawnego
    kodowania. Podejrzewam, że wiele ciekawych ofert nie ukazało się z jakichś
    błahych powodów...
    ...bo moderator chce się wykazać.

    > Rotfl. "Błędnie rozpoznane". Dobre...

    ROTFL? Rzeczywiście dobre....
    Może wystarczy jak zacytuję (w razie czego służę nagłówkami
    wysyłanych ogłoszeń i emailami):

    Ja: "> Kodowanie mam "od zawsze" poprawne. To fragment moich nagłówków:"
    Moderator: "Tak prawda. Wina automatu, którego używam do pomocy
    w wychwytywaniu braku kodowania :("

    pozdrawiam
    CIah:o)