PracaGrupypl.praca.dyskusjeMłody informatyk cd. › Re: Młody informatyk cd.
  • Data: 2002-03-08 12:48:21
    Temat: Re: Młody informatyk cd.
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Operacz" napisal:

    > Przyjeli za jakąś symboliczną kwotę 1000 zł netto(to jest
    > naprawdę b.niska pensja jak na programistę na pełen etat)...

    Ale przyznasz chyba, ze miales troche szczescia iz na rozmowie
    kwalifikacyjnej nie wyszlo, ze
    Accessa znasz dopiero od kilku dni.

    > Na początku wakacji 2001 odszedł od nas manager działu IT,
    > więc zostałem sam sobie.

    No i znow szczescie Ci dopisalo.

    > Po wakajach przyszedł pełen zapału noy manager. I zaczeły
    > się zmiany.. zatrudniliśmy 5 nowych ludzi. Ktoś musiał tym
    > kierować a nie mógł to być pan manager bo on zajmował się
    > wymyślaniem nowych rzeczy.. Więc w wieku 20 lat zostałem
    > managerem,

    Po raz kolejny usmiechnelo sie do Ciebie szczescie, ze gosciu nie byl zbyt
    ambitny i nie mial ochoty brac na siebie wszystkiego co tylko sie dalo.

    Fakt - jestes zaradnym facetem potrafiacym sobie w zyciu poradzic. Ale
    faktem jest tez, ze los byl dla Ciebie laskawy dajac Ci takie szanse.
    Niektorym los same belki pod nogi rzuca...

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \