PracaGrupypl.praca.dyskusjeMinoltaRe: Minolta
  • Data: 2002-03-24 17:54:14
    Temat: Re: Minolta
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik lisek <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7ijjr$v6v$...@o...icpnet.pl...

    > a jak wygląda z doradcami technicznymi?

    Z tego co się orientuję to ogólnie te firmy handlowe słabiutko płacą... nie
    chcę Cię wprowadzać w błąd !!!
    Generalnie wiele zależy od tego czy to dealer, czy główny przedstawiciel i
    czy to południowa Polska czy może Mazowsze ....
    Na tym stanowisku myslę że na teren południowej Polski dealer nie da więcej
    człowiekowi niż 1000-1200 na rekę, to wiem
    z opinii innych ...