PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Minimalne wymagania ?

  • 1. Data: 2006-08-17 07:51:20
    Temat: Re: Minimalne wymagania ?
    Od: "frykow" <f...@w...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Wydaje mi sie, ze zyciorys niezawierajacy oczekiwanego wynagrodzenia bylby
    Oczywiście że nie pełny i nie ma się co nabijać. Ja zawsze (tzn. 2
    razy :) umieszczałem oczekiwania finansowe i jakoś pracę
    dostawałem. Jeżeli pracodawca nie jest w stanie mi zapłacić nawet
    przybliżonej kwoty, to po co obydwoje mamy tracić czas?

    Jest to ułatwienie dla obydwu stron.

    Frykow

  • 2. Data: 2006-08-17 09:26:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1155801080.572659.163550@75g2000cwc.googlegroup
    s.com
    frykow <f...@w...pl> pisze:

    > Oczywiście że nie pełny i nie ma się co nabijać. Ja zawsze (tzn. 2
    > razy :) umieszczałem oczekiwania finansowe
    No ale w życiorysie?? Gdzie tu logika?
    W LM chyba prędzej...
    BTW - uważam, że jeśli pracodawca szuka pracownika to oferując stanowisko
    winien okreslić jego najważniejsze cechy, do których niewątpliwie należy
    wynagrodzenie.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-08-17 13:29:00
    Od: "frykow" <f...@w...pl>

    Jotte napisał(a):
    > No ale w życiorysie?? Gdzie tu logika?
    > W LM chyba prędzej...
    Ee, to chyba mało istotne. CV jest o tyle lepsze, że zawiera suche
    dane. Moje wynagrodzenie też jest taką suchą daną :) Poza tym LM w
    pierwszym przeglądzie to się czyta bardzo pobieżnie i jeszcze by
    umknęło. :)

    Frykow

  • 4. Data: 2006-08-17 14:04:21
    Od: herakles <h...@b...pl>

    frykow wrote:

> [...]
    > dane. Moje wynagrodzenie też jest taką suchą daną :) Poza tym LM w
    > pierwszym przeglądzie to się czyta bardzo pobieżnie i jeszcze by

    Podstawowe dane jakie są potrzebne do przeprowadzenia rekrutacji to:
    1)Kto
    2)Co umie i czego się nauczy
    3)Za ile

    Więc jak może umknąć?