PracaGrupypl.praca.dyskusjeMicrosoft - Pracodawca Doskonały (?) › Re: Microsoft - Pracodawca Doskonały (?)
  • Data: 2004-06-18 13:44:40
    Temat: Re: Microsoft - Pracodawca Doskonały (?)
    Od: "MerlinXP" <M...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jakie sa realia - zapytaj Pana Sielskiego ktory zakladal oddzial Microsoft
    > Polsce ale mu podziekowali

    Pan Sielski był informatykiem (z wykształcenia) - zamienili go na "rasowego"
    handlowca.
    Nie byłem tym zdziwiony - przecież oddział M$ w PL to klasyczna placówka
    handlowa. Na takim stanowisku (szef regionu sprzedaży) rotacja to sprawa
    normalna.

    Interesują mnie realia na trochę niższych stanowiskach.
    Jak się np. pracuje specjalistom IT w MS Consulting Services ?