PracaGrupypl.praca.dyskusjeMenedzer w McDonald's › Re: Menedzer w McDonald's
    From: "Daniel Świrko" <d...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Menedzer w McDonald's
    Date: Mon, 3 Apr 2006 22:30:37 +0200

    Domin, dziekuje za szeroka odpowiedz.
    Mozesz mi jeszcze wytlumaczyc pewna kwestie?
    Slyszalem, ze istnieja 3 stopnie Menedzera w McDonald's
    Pierwszy to Swing Manager - glownie sprzatanie, mop i te inne sprawy
    Dalej sa dwa, ktore nie wiem na czym polegaja.
    Zapewne trzeci stopien to ten o ktorym Ty pisales.
    Obawiam sie, ze bede musial zaczac od stopnia pierszego :(
    Czy istatnieja faktycznie te stopnie i czy jezeli proponuja mi posade
    "Menedzera" to czy bede musial zaczac od tego pierwszego (pewnie tak,
    ironiczne pytanie)?