PracaGrupypl.praca.dyskusjeMenedzer w McDonald's › Re: Menedzer w McDonald's
    From: "Domin" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Menedzer w McDonald's
    Date: Mon, 3 Apr 2006 21:51:38 +0200

    > 1. Na czym polega praca w McDonaldzie na >stanowsku Menedzera?

    Praca menadzera polega na byciu menadzerem, czyli kierownikiem. Kierownik
    jak wiadomo odpowiada za prace swoich podwladnych i musi dbac, aby wszystko
    bylo jak nalezy: w restauracji czysto, praca wedlug norm i zasad BHP,
    usmiechnieci klienci itd. Jak wszyscy sa happy znaczy sie ze zaduzo
    pracownikow ma menadzer na zmianie w zwiazku z czym musi czesc wypchnac do
    domu, zeby nie bylo za duzo rak do pracy w stosunku do obrotu. Jak juz
    namowi i wypchnie kogos do domu, to wtedy sie robi ruch i trzeba kogos
    sciagnac do roboty bo ludzie sa nie happy. I tak w kolko. A jak zamkna
    knajpe to menadzer musi zrobic inwentaryzacje, raporty i takie tam.
    Najczesciej jeden menadzer nie robi wszystkiego na raz sam.

    > 2. Jakie sa jego obowiazki?

    j.w

    > 3. Czy tak jak (podobno) kucharze jest on wykorzystywany?

    Nie wiem jak sa wykorzystywani kucharze, pracowalem tylko w MC, a tam
    zadnego kucharza nigdy nie widzialem. A jesli myslisz ze Ci co skladaja
    kanapki to kucharze, to ... hehehehe. Jak bedziesz menadzerem, tez sie
    bedziesz musial nauczyc skladac kanapki, smazyc "smakolyki" i znac wszystkie
    normy: np. Jakim ruchem nalezy solic frytki, jak prawidlowo nalezy mopowac
    podloge, ile wazy porcja ketchupu w kazdej kanapce itd.

    > 4. Ile wynosi pensja (zl do reki/1 godzine)?

    jakis czas temu pracownik dostawal 5 zl brutto/ menadzer mial 20% wiecej
    (menadzer powinnien umiec policzyc ile z tego jest do reki ;-) ) W ciagu
    roku mozna liczyć na jakies 20 gr - 1 zl podwyzki

    > 5. Odradzacie czy polecacie taka robote?

    Ja zawsze polecam. Po prawie dwoch latach w MC wszedzie gdzie poszedlem na
    rozmowe (a branza zupelnie byla inna) to rozmowa wygladala: - Ile Pan
    wytrzymal?? 2 lata, e to Pan musi byc twardy.. zapraszam w poniedzialek
    lub
    2 lata. Niech Pan przyjdzie w poniedzialek to przy pracy nam Pan opowie czy
    to wszystko co mowia o MC to prawda
    Drugi aspekt sprawy - potem sie kocha kazdego kolejnego pracodawce :-)

    > Pytam calkiem serio bo dostalem oferte pracy na tym stanowisku a ja biedny
    > student szukam czegokolwiek!

    Tez calkiem na serio odpowiadam, a jeszcze jak od razu na menagera to nie ma
    sie co zastanawiac. Zreszta wiekszosc menadzerow z MC szybko znajduje sobie
    dobrze platna prace, bo ta praca naprawde potrafi nauczyc :-)

    Pozdrawiam
    Domin