PracaGrupypl.praca.dyskusjeMaszyny zastępują człowieka › Re: Maszyny zastępują człowieka
  • Data: 2009-07-10 19:44:06
    Temat: Re: Maszyny zastępują człowieka
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h37u65$99i$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > bzdura, jedynie zmieniła harakter jego pracy, ale ideałem jest włąśnie to
    > żeby maszyma pracowała za ciebie, bo ty po co masz pracować, pewnie
    miałbyś
    > masę ciekawszych rzeczy do zrobienia?:O)

    Masz racje, własnie to bym chciał udowodnić.
    Ale moja siła przebicia jest mizerna, dlatego wale głową w mur
    pomimo że jestem wyśmiewany między innymi przez Ciebie!

    > nie rozumiesz sensu kryzysu, kryzys jest całkowicie wymiślony i stworzony
    > przez spekulantów finansowych i nic wspólnego z gospodarką, czy czym
    kolwiek
    > innym nie ma,

    Jesteś w błędzie :)))))))))) ja to świetnie rozumiem, i od paru lat o tym
    wołam.

    > budrzety państw są puste bo pieniądz obecnie jest długiem, którego nie
    można
    > spłacić!!!
    >
    > poszukaj w necie filmów: "Money As Debt" oraz "The Money Masters"
    > i wszystko zrozumiesz i nie będziesz zadawał głupich pytń:O)

    Tak mi przykro:((((((((
    Ale mnie uczyli że niema głupich pytań:))) są tylko głupie odpowiedzi!

    Pozdrawiam
    Józek