PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Mam pomysl ale jak nie dac sieRe: Mam pomysl ale jak nie dac sie
    From: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mam pomysl ale jak nie dac sie
    Date: Thu, 15 Jan 2004 15:45:15 +0000 (UTC)

    p...@o...pl (Praiser) napisał(a):

    > Witam wszystkich zainteresowanych :)
    >
    > Mysle ze ten temat moze przydac sie kazdemu pracownikowi i nie tylko... :)
    >
    > Zaczne od omowienia problemu:
    >
    > Jestem pracownikiem pewnej firmy X
    > (zeby brzmialo bardziej tajemniczo ;)
    > i mam pomysl jak zwiekszyc sprzedaz w firmie.
    > Myslac o zwiekszeniu sprzedazy mam na mysli
    > takze osiaganie z tego tytulu zysku ktory
    > moze byc duuuzo wiekszy niz moja obecna pensja...
    > (oczywiscie pracodawca tez na tym zarobi)
    > i wlasnie tu tkwi problem...
    >
    > Jak zabezpieczyc sie przed sytuacja ze np.
    >
    > 1) Zdradzam im moj pomysl a oni mnie np "wykoluja"
> [...]

    Witam

    Akurat wiem jak to zrobić, bo to ćwiczyłem.

    Jest tylko problem, że nie wiem dlaczego mam ci podsuwać za darmo pomysły,
    na których ty zarobisz duuuuużo pieniądze, a ja lepsze samopoczucie.

    Chętnie ci sprzedam ten pomysł - cena niewygórowana, można się targować.

    Tylko nie wiem jak zawrzeć taką umowę, żebyś mnie nie wykiwał. Chodzi mi po
    głowie taka umowa, że tam będzie taka klauzula, że jeśli odrzucisz ten
    pomysł, to nie będziesz go mógł wykorzystać, a jeśli wykorzystasz, to
    odpalisz mi jakąś kasę.

    Czekam ma kreatywne i realne pomysły, nie muszą byc najtańsze - odpowiadam
    na posty przez cały dzień.

    Pozdrawiam

    Leszek.