PracaGrupypl.praca.dyskusjeMackenzie Consulting Sp.Z.o.o. › Re: Mackenzie Consulting Sp.Z.o.o.
  • Data: 2004-07-19 09:36:15
    Temat: Re: Mackenzie Consulting Sp.Z.o.o.
    Od: "jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wysoce nieprofesjonalne zachowanie (albo podłożenie świni) ze strony pani,
    > która Ci to podesłała.
    >
    > A prawda jest taka, że w każdej firmie klient-pieniacz zostanie nazwany po
    > imieniu, nawet jeśli się o tym nie dowie :) "Gad" to i tak dość
    > nieszkodliwy epitet. :)

    Tu nie chodzi o szkodliwosc epitetów czy o podkladanie swin. Firma nie
    potraktowala mnie w zaden sposób powaznie czy profesjonalnie. A do tego
    krązace po firmowej sieci nazwewnictwo klienta swiadczą o braku czy to
    dobrego wychowania czy umiejetnosci obslugi komputera. A to nie stawia
    takiej formy w dobrym swietle.

    Pozdr,

    Jacek