PracaGrupypl.praca.dyskusjeMLM, Roberto T. Kiyosaki i takie tamRe: MLM, Roberto T. Kiyosaki i takie tam
    From: Kuroi Bonza <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MLM, Roberto T. Kiyosaki i takie tam
    Date: Mon, 23 Jul 2007 07:55:42 +0200

    On 21-07-07 16:32, in article f7t5fh$ifv$...@a...news.tpi.pl, "Jan
    Stawski" <j...@t...pl> wrote:

    > Witam.
    >
    > Od mniej więcej dwóch dni mieszkańcy Krakowa dostają listy zatytułowane
    > "mini kasa", "twój komputer może zarabiać" itp.
    Ja taki spam w roznych jezykach dostaje z roznych zrodel odkad jestem
    podlaczony do sieci, czyli mnije wiecej od 1994 roku :)

    > Ostrzegam przed naciągaczami! To są albo piramidy finansowe, albo MLM-y. MLM
    > nie działa:
    Dziala I to calkiem niezle, ale zarabiaja na tym wszystkim tylko ci ktorzy
    sa na samej gorze.

    Sa jeszcze MLM dwupoziomowe, w zasadzie bardziej Programy Partnerskie, na
    tym czesto mozna zarobic (np. ZM - sam na tym zarobilem kilka stowek bez
    wielkiego wysilku - co nie znaczy ze zadnego), ale na takich PP zarabia sie
    raczej osobiscie. Z drugiego poziomu sa grosze.
    Takich MLM nie wolno reklamowac w posdtaci spamu. Jak ktos Cie przyspamuje z
    propozycja przystapienia do takiego MLM warto napisac do tworcy programu
    partnerskiego. Spamer prawdopodobnie przestanie w programie dzialac. W
    Zlotych Myslach osobiscie znam takie przypadki.

    > a piramida jest nielegalna:
    Fakt. Choc tez tworcy niezle swego czasu na piramidach zarabiali... :(

    --
    Dariusz
    Nie daj się wyprzedzić! http://www.kaizen-edu.com