PracaGrupypl.praca.dyskusjeLudzie sukcesu a praca... (Podsumowanie?) › Re: Ludzie sukcesu a praca... (Podsumowanie?)
    From: "Ania" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ludzie sukcesu a praca... (Podsumowanie?)
    Date: Mon, 9 Dec 2002 10:28:37 +0100

> [...]
    dla
    > osoby, ktora nie chce byc sam cale zycie. Tak samo bezuzyteczna i tak samo
    > nieludzka. Jesli kazda z osob, ktorym sie powiodlo, zakladajac ze takich
    > osob na grupie jest 8, pomoze 2 osobom, a te kolejnym dwom to po 17 takich
    > 'kolejkach' ponad 1 000 000 osob odniesie sukces, a po 22 ponad 38 000 000
    > milionow.
    >
    > Zatem prosze nie gadajcie wiecej tylko wstancie i pomozcie :P
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Hmmm, różnica pomiędzy tymi którzy mają a tymi którzy nie mają jest po
    pierwsze taka że ci pierwszi wierzą a ci drudzy nie, i od tego nalezałoby
    zacząć. Nikogo nie przekonam że się da jeśli w to nie wierzy, bo dla mnie
    osobiście pieniądze leżą na ulicy ale komukolwiek o tym mówię wybucha
    śmiechem więc odechciewa mi się trochę gadania po tym jak mnie wyszydzają i
    wyśmiewają bo nie mam w tym żadnego interesu żeby przekonywac kogokolwiek
    nie ejstem reformatorem zwłaszcza jak spotykam się tylko z krytyką. Ja
    jestem zdania że możliwości są ale należy zacząc od siebie w poszukiwaniu
    tych możliwości a wykorzystywanie ich zalezy nei tylko do charakteru ale i
    od umiejętności kojarzenia faktów czy odrobiny przedsiębiorczości. Ja nie
    studiuję po to żeby jakiś super manager przyjął mnei do pracy tylko po to
    żeby się zcegoś nauczyć czego efekty są już namacalne. Nie można chodzić z
    głową wysoko tylko dlatego że się udało, ale zawsze można (trzeba) miec
    wzrok zwrócony wysoko nawet jak głowa jest tuż przy ziemi. Poza tym najpierw
    jest sposób myślenia a potem system działania, trzeba więc zacząc od siebie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania