PracaGrupypl.praca.dyskusjeLudzie sukcesu a praca... (Podsumowanie?) › Re: Ludzie sukcesu a praca... (Podsumowanie?)
    From: "mer" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ludzie sukcesu a praca... (Podsumowanie?)
    Date: Sun, 8 Dec 2002 09:24:15 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pe60.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Jak widze ostatnio na grupie panuje zazarta dyskusja o tym, ze 'wystarczy
    > wstac z kanapy' a juz wszystko z praca bedzie dobrze = pojawi sie sukces. Sa
    > zwolennicy tego twierdzenia, sporo watpiacych czy to az takie proste i chyba
    > kilku przeciwnikow...
    >
    > Ale to co mnie najbardziej poruszylo bylo 'oburzenie' tym, ktorzy 'wstali' i
    > sie im powiodlo na tych, ktorym - z jakich powodow - 'sie nie powiodlo' =
    > nie maja pracy. Oburzenie, ze tacy ludzie, ktorym ja daje dobre rady i
    > przyklad osmielaja sie dyskutowac i wyrazac swoje opinie. Ale dla mnie jest
> [...]

    Ja widze tutaj jedną różnicę między tymi "którzy wstali" a resztą.
    Ci co wstali piszą w każdym poście co "niewstający" mogą zrobić, aby nie mieć powodów
    do narzekania.
    "Niewstający" natomiast w każdym moście piszą jak jest źle i kto jest temu winien, że
    nie wstają.
    Gdy czują, że się powtarzają to używaja magicznego słowa "pierdolisz!"

    mer