PracaGrupypl.praca.dyskusjeLojlka - Rozliczenie kosztów szkolenia - VAT i inneRe: Lojlka - Rozliczenie kosztów szkolenia - VAT i inne
  • Data: 2006-07-25 07:15:02
    Temat: Re: Lojlka - Rozliczenie kosztów szkolenia - VAT i inne
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

    yngad napisał(a):
    > Otóz mój pracodawca dał mi do podpisania cyrograf na 3 lata za
    > szkolenie odbyte za granicą. Podana przez pracodawcę kwota jest wg
    > procedur na granicy 2 i 3 lat do odpracowania. Gdy zaczelam dopytywać
    > się o składniki horrendalnej sumy pracodawca na zachete doliczyl do
    > wszytkiego VAT, zeby mi dac do zrozumienia ze jednak było ono warte 3
    > lat.

    Powiem tak - jesli jestes juz po szkoleniu - to raczej pracodawca musi
    sie naglowic jak "zmusic" Ciebie do podpisania lojalki. I musi uwazac
    zeby to juz pod mobbing nie podpadalo.
    Co do kosztow szkolenia itd - napisz jakie to bylo szkolenie, jaka
    branza - to moze pomoc przy stwierdzeniu na jakich zasadach lojalka
    winna byc podpisana.

    pzdr
    robbi