PracaGrupypl.praca.dyskusjeLewe listyRe: Lewe listy
  • Data: 2006-12-18 13:54:29
    Temat: Re: Lewe listy
    Od: Michał <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To całkiem proste. Wiadomo kiedy ktoś był w pracy /nadgodziny/,
    > a niszczone z uwagi na Urząd Skarbowy, bo znaczna część wynagrodzenia
    > wypłacana jest z ręki do ręki /nieopodatkowana/.

    Po drugie: jak ktos ci nie wypłaci za nadgodziny to sobie możesz chodzić do
    sądu jak i tak na oficjalnej liście masz wolne np. w sobote. Oczywiście
    możesz znaleźc frajera który poswiadczy ze byłes ale wątpie żeby sprawa się
    szybko zakończyła, po drugie jak ktos ci pomorze to sam straci prace...Na
    mojej manofakturze był większy kosmos. Podczas podpisywania umowy o prace
    podpisywało się "inblanko" text tupu " Proszę o zwolnienie z pracy od dnia
    (tu puste pole). Jak chciałbyś przynieść L4 albo coś by ci się nie podobało
    to wiesz co cię czeka...Raz szefostwo użyło tego: facetowi na nogę spadło 50
    kg na odlewni, połamał palce i chciał 100% chorobowego bo stało się to na
    terenie zakładu. Kierownik na to "To po co się kręciłeś na zakładzie jak od
    wczoraj nie pracowałeś " Mam nadzieje że taki skur**** będzie coraz mniej.