PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV przez emailRe: LM i CV przez email
  • Data: 2008-04-09 18:49:28
    Temat: Re: LM i CV przez email
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel pisze:

    > ja nie twierdzie ze mało kto odpowiada, mam nawet na stronie podgląd kto i
    > keidy i ile razy stronę obejrzał, wiec sie nie domyślam

    ...tylko przypuszczasz.

    > cv samo w sobie? co to takiego?

    Treść życiorysu, nie odnośnik do niego. Generalnie załączanie życiorysu
    *w* korespondencji, zwłaszcza jeśli jest się o to proszonym, jest
    zwykle zalecane.

    > skoro zamieściłem adres strony www cv (czy inaczej nazywając to linkiem) to
    > jest to równoznaczne z wysłaniem cv, tylko wtedy źródłem nie jest serwer
    > pocztowy a serwer www, czym nie trzeba sobie nawet głowy zawracać)

    Nie, nie jest to równoznaczne z wysłaniem komuś życiorysu.

    > teraz zrozumiałeś?

    ...że jesteś zarozumiałym, nadętym i przemądrzałym bucem z przerostem
    ego? Nie, to akurat widać od razu.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Conway's Law:
    In any organization there will always be one person who knows
    what is going on. This person must be fired.