PracaGrupypl.praca.dyskusjeLIDL - kierownik sklepu..... › Re: LIDL - kierownik sklepu.....
  • Date: Sun, 12 Sep 2004 13:40:53 +0200
    From: PepedB <P...@p...atowyw.al>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LIDL - kierownik sklepu.....

    a&e wrote:
    > w miescie wojewodzkim, wiem ze komus z doswiadczeniem proponowano brutto 8
    > 000 zl
    > ale to nie jest praca na 8 godzin....

    Chyba nie w Lidlu? To jest dyskont, gdzie maksymalnie ogranicza się
    ilość personelu, a nie klasyczny supermarket. Praca kierownika jest to
    głównie fizyczna harówka, tak na kasie jak i przy wykładaniu towaru, czy
    dostrajaniu wystroju sklepu do wzorca, a możliwości decydowania o
    czymkolwiek są ograniczone do minimum, jako że większość dających się
    przewidzieć działań kierowniczych zostało "sklasyfikowanych" i podlega
    ustalonym w firmie normom działania. W każdym razie nie można się
    wykazać kreatywnością, a to raczej za nią otrzymuje się wysokie
    wynagrodzenia, do jakich niewątpliwie należy kwota 8kzł brutto. Faktem
    jednak jest, że o 8 godzinnym dniu pracy można raczej zapomnieć...

    --
    Pozdrawiam, Marcin
    "Kto żyje bez szaleństwa mniej jest rozsądny niz mniema."