PracaGrupypl.praca.szukanaRe: Kupię konto na Allegro.pl

  • 1. Data: 2005-05-04 10:59:27
    Temat: Re: Kupię konto na Allegro.pl
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Wed, 4 May 2005 10:57:50 +0000 (UTC),
    ludzik o nazwie Pawel <p...@W...gazeta.pl> wziął i wystukał na
    klawiaturce co następuje:

    > Kupię konto w serwisie Allegro.pl.
    > Interesują mnie wyłącznie z pełną aktywacją konta (zaktywowane poprzez
    > podanie kodu przesłanego listem) lub zarejestrowane przed 18.03.2003 r.
    > Moje konto zostało zawieszone, ponieważ brałem udział w aukcji dla
    > komentarza
    > i Allegro nie chce go odwiesić, ani się zgodzić na założenie nowego konta
    > przeze mnie.
    > W grę wchodzi suma 50-200 zł (w zależności od stażu i ilości komentarzy).
    > Proszę wyłącznie o POWAŻNE oferty na adres:
    > p...@t...pl

    krótko mówiąc chcesz naciągnąc jakiegoś frajera żeby wyciąć jakiś numer

    GORĄCO NIEPOLECAM

    już troszke słyszałem o kupnie kont na allegro

    --
    lynx

  • 2. Data: 2005-05-04 12:09:45
    Od: "Marcin Sz." <m...@p...onet.pl>

    A może jeszcze z moimi danymi chciałbyś i przekręty na nim robić? Nie
    znajdziesz raczej naiwniaka !