PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto moderuje p.p.o › Re: Kto moderuje p.p.o
  • Data: 2006-01-19 16:27:57
    Temat: Re: Kto moderuje p.p.o
    Od: "Piotr Kowaluk" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1) Moze byl nie odpowiedni tytul?

    "Szczecin / analizy / pełny etat"

    > 2) Tekst "CV przesle do firmy rekrutujacej" przy dziwnie - dlaczego ta
    > firma sama nie wysle ogloszenia? Kim Ty jestes?

    Jestem producentem oprogramowania i mój klient poszukuje odpowiedniej osoby
    do pracy, jednocześnie NIE chce, aby jego dane były publikowane (co może być
    uzasadnione).

    > 3) Ogloszenia nie pojawiaja sie z dnia na dzien, tylko z lekkim (2-3
    > dniowym) opoznieniem.

    wysłane 2006.01.17, na p.p.o nie pojawiło się wraz z innymi
    ostatnie są z 2006.01.18

    > 4) Naucz sie korzystac z archiwum... takie pytania jak Twoje juz byly, na
    > poczatku kazdego m-ca wysylany jest faq p.p.o. Wtedy mozna poznac zasady
    > umieszczania ogloszen oraz dowiedziec sie kto jest moderatorem.

    Korzystam i ciągle są jakieś zgrzyty, wydaje mi się to trochę chore.
    Wystarczy odfiltrować ogłoszenia dla Szczecina i ... kilka na ROK.
    Po prostu nie rozumiem i dziwię się, że przy tak dużym bezrobociu stosuje
    podobne filtrowanie na "jedynie słuszne" i "nie słuszne".

    --
    Piotr