PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto informuje UP ? › Re: Kto informuje UP ?
  • Data: 2004-06-24 20:41:39
    Temat: Re: Kto informuje UP ?
    Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (Waldemar Bulkowski, a któżby!) wyklepał:

    > Dodam, że w ciągu 7 dni od rozpoczęcia pracy. Pracodawca _na_piśmie_.
    > Dodatkowo pracodawca powininen wziąść od Ciebie oświadczenie o figurowaniu w
    > ewidencji osób bezrobotnych.
    > W nowej ustawie brak zgłoszenia powoduje, że taką pracę uważa się
    > _za_nielegalną!!!

    O rany! To sobie nabrechtałam... Nie dość, że nie poinformowałam, to sie
    nawet nie stawiłam! Ciekawe, czy zechcą znów mnie zarejestrować...? No
    bo w sumie prawa do zasiłku i tak nie miałam, a pracę mogłam znaleźć
    potem, a nie poszłam, bo to i tak niczemu nie służy...

    Pozdrawiam
    M.