PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto ile zarabia ? › Re: Kto ile zarabia ?
    From: "Andrzej Wroblewski" <c...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto ile zarabia ?
    Date: Thu, 10 Jul 2003 04:56:44 +0200

    > Wlasnie kupilem mieszkanie i obliczam ile bedzie mnie kosztowalo jego
    > wykonczenie
    > 1. Montaz oscieznicy drewnianej do drzwi pokojowych wraz ze skrzydłem
    drzwi:
    > czas wykonania 2 godz., cena 180 PLN
    > 2. Montaz oscieznicy metalowej do drzwi zewnetrznych wraz ze skrzydlem:
    czas
> [...]
    > 4. Montaz schodow wewnetrznych (wraz z transportem etc.): czas wykonania
    10
    > godz., cena 20% ceny schodów = 1000 PLN
    > 5....
    >
    > ... i jak ktos mi powie ze branza budowlana przezywa kryzys to mu powiem
    ze
    > jest "duren bez szkoly". Pomijam fakt, ze znalezienie dobrego fachowca
    ktory
    > nie przyjdzie do roboty pijany, bedzie mial wlasne narzedzia i da solidna
    > gwarancje na wykonana robote jest znacznie trudniejsze niz znalezienie

    Awasi... ja mowie o PRZYSZLOSCI, a nie o TERAZNIEJSZOSCI. Zwaz, ze 4-5 lat
    temu zawod Web Designera tez byl cholernie lukratywny... 3000-5000 za
    kontrakt to byla norma. Dzis - jest to wyjatek, a wiekszosc ludzi w tej
    branzy pracuje albo za darmo, albo za pol-darmo. W najblizszej przyszlosci
    zmieni sie to tak samo - na gorsze, bo coraz wiecej mlodych ludzi widzac, ze
    w niczym innym nie da sie dorobic - zacznie ukladac kafelki, klasc panele,
    itd... itp... I ceny pojda w dol tak samo jak w webdesignie. Poczekaj z
    wykonczeniem mieszkania 3 lata - taka moja rada :DDDD Pozdrawiam :D

    Andrzej too.