eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKsiążeczka ubezpieczeniowa ?Re: Książeczka ubezpieczeniowa ?
  • Data: 2003-10-02 09:07:12
    Temat: Re: Książeczka ubezpieczeniowa ?
    Od: "Monika" <m...@k...ciach.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Przemek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:blfcha$dmu$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Podpisałem swą pierwszą umowę o pracę i mam takie pytanie - czy w chwili
    > obecnej, gdy mamy karty chipowe z byłych kas chorych są jeszcze książeczki
    > ubezpieczeniowe? A dokładniej - czy zaczynając pracę powinienem takową
    > otrzymać? Jeśli tak to od kogo? - od pracodawcy? z urzędu pracy?

    Plastikowa karta to nowocześniejsza forma tzw. Książeczki Usług Medycznych,
    którą ubezpieczony dostawał za pośrednictwem swojej przychodni (takie durne
    wydawanie publicznej kasy niewiadomonaco, w przychodni się o to wogóle nie
    pytają).
    Legitymację ubezpieczeniową wystawi ci pracodawca (jeśli zatrudnia powyżej 5
    osób), albo ZUS (jesli do 5 osób, ale pewnie tez nie każą pracownikowi
    samemu tego załatwiać). Musisz złożyć pracodawcy wypełniony wniosek na
    formularzu ZUS E-22 + zdjęcie legitymacyjne.
    Pani księgowa/kadrowa/zusowa na pewno będzie wiedziała o co chodzi.

    Pozdrawia Monika.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1