PracaGrupypl.praca.szukanaKraków - Doświadczony sprzedawca, kierownik grupy › Re: Kraków - Doświadczony sprzedawca, kierownik grupy
  • Data: 2003-10-29 16:30:05
    Temat: Re: Kraków - Doświadczony sprzedawca, kierownik grupy
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Oct 2003 16:18:29 GMT, DecatonE wrote:

    > JKorr...

    > Dziwne... na pewno da się to jakoś w czytniku ustawić.
    > Można ew. próbować zmienić tytuł posta, kasować klauzulę
    > metod rozwiązania tego problemu na "pl.test".
    >
    > adam

    Od czasu do czasu zmieniam serwer, z którego wystawiam posty, ale objaw
    jest co najmniej dziwny (powtarza się niezależnie od serwera, z którego
    wysyłam: onet, gazeta.pl, tpi, home.pl, itp). Wszyskie inne grupy działają
    , problem jest tylko z pl.praca.szukana/oferowana.
    Wygląda to tak: wystawiam nowy wątek raz, drugi, trzeci... dziesiąty i
    pewnego pięknego dnia po informacji, że wiadomość została wysłana, nie
    pojawia się ona na grupie :(

    JK