PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszty badania ?Re: Koszty badania ?
  • Data: 2006-11-12 10:42:55
    Temat: Re: Koszty badania ?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:d7b39u7g6ma3.tjgupnip1vis$.dlg@40tude.net...
    > Ale z tego wynika że osoby przyjmowane do pracy, podlegają pod badania
    > wstępne - nie wynika z tego punktu fakt iż to pracodawca ma płacić za
    > badania wstępne.
    > Nie to żebym miał coś przeciwko temu, ale widzę tutaj też problem pod
    > względem podatkowym - jak chcesz taki ewentualny wydatek na badanie
    > wstępne zaliczyć do KUP, a nie daj boże jeszcze jak się okaże że
    > kandydat na pracownika nie ma "zdolności" do pracy na danym
    stanowisku?

    Ryzyko przedsiębiorcy, przecież w kup może sobie zaliczyć wydatki, które
    niekoniecznie muszą mu w przyszłości przynieść zysk, ale ponosi je w
    takim zamiarze (że przyniesie zysk).

    Poza tym, ośrodek medycyny pracy, nie zrobi badań, jeżeli nie ma
    skierowania od pracodawcy - z nazwą stanowiska, i czy są przekroczenia
    norm, czy nie - nawet jeżeli to zwykła praca biurowa. Ostatnio jak była
    u nas kontrola pip, to sprawdzali umowy z ośrodkami medycyny pracy i to,
    czy dostarczamy im potrzebne dane (czyli warunki szkodliwe czy
    występują).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)